Nå kan du endelig få funksjoner for håndtering av sykefravær i Integrator.
Bestill din tilgang til sykefraværsmodulen i dag ved å fylle ut skjemaet nederst på siden.
Bestill din HR-modul i dag! Ta kontakt med oss på tlf: 22 17 11 50 eller fyll ut skjemaet nederst på siden!
Som hovedregel skal egenmelding registreres første dag tilbake på jobb etter sykdom. Med vår nye modul kan du første dag tilbake i arbeid, fylle ut egenmeldingen i Integrator appen og sende denne direkte til din leder. Du og din leder har til enhver tid oversikt over hvor mange dager som er tilgjengelig for den ansatte.
Fravær relatert til barn, eller barnepassers sykdom kan også registreres via vår nye modul. Når din leder har registrert de faktorene som avgjør hvor mange omsorgsdager du skal ha tilgjengelig, benytter du samme funksjon som for egenmelding. På samme måte som for egenmelding har du og din leder gull oversikt over dager tilgjengelig.
Når sykemelding er nødvendig registreres dette også i systemet. Din leder sjekker sykemelding, godkjenner og kan herfra benytte modulen til å følge deg opp under ditt fravær. På en enkel måte holdes du oppdatert på neste aktivitet, og oppfølgingen kan på en enkel måte dokumenteres i systemet.
Ta kontakt og bestill HR-modul i dag!
Ønsker du å vite mer om HR/Sykefraværsmodulen eller få tilgang til gratis demo, ta kontakt med oss ved å fylle inn kontaktskjemaet.