Dette er/

Entré Office

Et system utviklet for moderne håndverkere. Mer tid hos kunder. Mindre tid på kontoret.

Et system utviklet for moderne håndverkere

Mer tid hos kunder. Mindre tid på kontoret.

Entré Office: Det enkle forretningssystemet for håndverkerbedrifter.

Skaff deg full kontroll over tilbud som er sendt, revidert, akseptert eller hvor det kanskje er på tide med en oppfølging av kunden. Send moderne tilbud gjennom Entré Office.

Registrer timer direkte når du er på arbeidsplassen. En registrering gir underlag til både arbeidsordre og lønn.

Komplett samling av sjekklister fra Nelfo og sjekklister for VVS-bransjen. Du kan også lage egne sjekklister, og enkelt sende sjekklisten som vedlegg med faktura eller laste opp til Boligmappa.

Avslutt ordren etter fullført arbeid og send faktura fra samme system, uten behov for synkronisering. Fakturaen kan sendes som e-post eller EHF.

Alle opplysninger om alle kunder i ett system. Montøren vet hvem de skal besøke, og enkelt navigere i kart for å finne veien til neste jobb.

Gir deg full oversikt over fakturerte ordrer, og hjelper deg med å holde kontroll på om kundene har betalt fakturaen i tide.

Kommer i løpet av 2022

Kommer i løpet av 2022.

Opprett arbeidsordre enkelt ved hjelp av moderne webløsning eller direkte i appen. Du fordeler enkelt ordren ut til riktig ansatt som registrerer timer og materiell, sjekklister med mer.

Aktuelle prislister for din bransje oppdateres automatisk hver måned. Det er også mulighet for EDI ordrebekreftelser fra grossist som oppdaterer materiellet på ordren/ fakturaunderlaget automatisk.

Smarte kalenderløsninger som viser deg hvem som har ledig tid. Du kan booke ordren direkte fra kalenderen, og enkelt flytte en ordre fra en montør til en annen eller knytte ordren opp mot en ressursgruppe.

Dokumentasjon er en større del av en håndverkers hverdag og gjennom integrasjonen med Boligmappa kan du enkelt laste opp dokumentasjonen slik at den blir lagret for fremtiden.

For en enda enklere hverdag for deg, sørger Entré Office for å overføre regnskapstransaksjoner og timer fra Entré Office over til regnskapssystemet slik at du også her sparer både tid og penger. Vi har kobling mot de fleste regnskapssystemer via iizy, og direkte integrasjon mot PowerOffice og Tripletex.

Entré Office er integrert med vår egen kjørebok Entré Vehicle. Få kjøreturene enkelt inn på ordren i Entré Office.

Har du behov for å opprette prosjekter, er også dette mulig i Entré Office. En ny prosjektmodul vil komme i løpet av 2022.

Vi har gode løsninger for automatisk overføring av faktura- og lønnsgrunnlag til din regnskapsførers system.

Arbeidsflyt

Tilpass hvordan din bedrift skal samhandle.
Entré Office har klare og definerte roller, bestem hvem som skal ha tilgang.

Time

● Timeregistrering
app og web

ordre

● Full tilgang app
● Tilgang web
● Opprett kunder og
ordrer på web eller app
● Kart/navigasjon
● Timeregistrering
● Materialregistrering
● Sjekklister
● Tidsplanlegger
● Kunder

Administrator

● Alle funksjoner
som i Ordre
● Tilgang til priser
● Attestering av timer
● Prosjekt
● Fakturering
● Tilbud
● Kundereskontro
● Dokumenthåndtering
● Rapportsentral
● Opprette/endre artikler
● Prisjusteringer
● Analyser

Tilpasset din bedrift

Entré Office er primært tilpasset el- og VVS-bransjene, hvor innhold er bransjetilpasset.
Systemet er fleksibelt, og innholdet kan tilpasses egen bransje.
Ta kontakt for digital presentasjon.

Sjekklister for:

elektro

Komplett samling av 29 Nelfo-sjekklister med Nelfos velkjente design og kvalitet. Du kan også lage egne sjekklister som er tilpasset en bestemt oppgave eller rutine i bedriften. Er du samtidig bruker av Integrator kan du gjennom en integrasjon enkelt åpne prosjekter og benytte deg av sjekklistene i Integrators rikholdige arkiv.

VVS

Blant Håndverksdatas egne ansatte finner du folk med personlig erfaring med drift av VVS-bedrifter, og kvaliteten på sjekklistene i Entré Office er førsteklasses. Du kan også lage egne sjekklister som er tilpasset en bestemt oppgave eller rutine i bedriften. Er du samtidig bruker av Integrator kan du gjennom en integrasjon enkelt åpne prosjekter og benytte deg av sjekklistene i Integrators rikholdige arkiv.

andre bransjer

Det er også en rekke andre bransjer som har stor nytte av Entré Office. I løpet av 2022 lanseres en egen versjon tilpasset glassbransjen. Også kunder i trevarebransjen benytter seg av løsningene. Flere og flere kunder fra ulike bransjer blir kjent med Entré Office, og sparer tid og penger på enklere administrasjon.

Og annen nødvendig dokumentasjon ligger klart!

Tilpass og rediger eksisterende innhold eller bygg opp eget bibliotek. 

Hva kundene våre sier...

“Tiden jeg sparer, bruker jeg på befaringer, anbud og flere jobber. Opplegget har også gitt økt takt på utfakturering, så det blir raskere flow på pengene.”

Truls-Petter Foss
Foss Elektro AS
“Her tar vi inn ordre, bestiller materiell, fører timer og fakturerer. Det er ingen tvil om at jeg har spart mye tid på dette.  Nå kan jeg være mer ute hos kundene på jobb, og har fått mer fritid.” 
Jonas Oma
Oma Elektro AS
“Vi var avhengig av et automatisk faktura- og ordresystem, som ville øke lønnsomheten og takle våre vekstambisjoner”
Jonny Holen
MR Elektro AS

Ta kontakt med oss!

Bli kjent med Entré Office

Entré Office er et system utviklet for moderne håndverkere. Som tilbringer mer tid hos kunder, mindre tid på kontoret.