Entré Office
Det enkle forretningssystemet utviklet for moderne håndverkere. Mer tid hos kunder. Mindre tid på kontoret.

Entré Office er et system utviklet for moderne håndverkere
Skaff deg full kontroll over tilbud som er sendt, revidert, akseptert eller hvor det kanskje er på tide med en oppfølging av kunden. Send moderne tilbud gjennom Entré Office.
Registrer timer direkte når du er på arbeidsplassen. En registrering gir underlag til både arbeidsordre og lønn.
Komplett samling av sjekklister fra Nelfo og sjekklister for VVS-bransjen. Du kan også lage egne sjekklister, og enkelt sende sjekklisten som vedlegg med faktura eller laste opp til Boligmappa.
Avslutt ordren etter fullført arbeid og send faktura fra samme system, uten behov for synkronisering. Fakturaen kan sendes som e-post eller EHF.
Alle opplysninger om alle kunder i ett system. Montøren vet hvem de skal besøke, og enkelt navigere i kart for å finne veien til neste jobb.
Gir deg full oversikt over fakturerte ordrer, og hjelper deg med å holde kontroll på om kundene har betalt fakturaen i tide.
Kommer i løpet av 2023
Kommer i løpet av 2023.
Opprett arbeidsordre enkelt ved hjelp av moderne webløsning eller direkte i appen. Du fordeler enkelt ordren ut til riktig ansatt som registrerer timer og materiell, sjekklister med mer.
Aktuelle prislister for din bransje oppdateres automatisk hver måned. Det er også mulighet for EDI ordrebekreftelser fra grossist som oppdaterer materiellet på ordren/ fakturaunderlaget automatisk.
Smarte kalenderløsninger som viser deg hvem som har ledig tid. Du kan booke ordren direkte fra kalenderen, og enkelt flytte en ordre fra en montør til en annen eller knytte ordren opp mot en ressursgruppe.
Dokumentasjon er en større del av en håndverkers hverdag og gjennom integrasjonen med Boligmappa kan du enkelt laste opp dokumentasjonen slik at den blir lagret for fremtiden.
For en enda enklere hverdag for deg, sørger Entré Office for å overføre regnskapstransaksjoner og timer fra Entré Office over til regnskapssystemet slik at du også her sparer både tid og penger. Vi har kobling mot de fleste regnskapssystemer via iizy, og direkte integrasjon mot PowerOffice og Tripletex.
Entré Office er integrert med vår egen kjørebok Entré Vehicle. Få kjøreturene enkelt inn på ordren i Entré Office.
Har du behov for å opprette prosjekter, er også dette mulig i Entré Office. En ny prosjektmodul vil komme i løpet av 2022.
Vi har gode løsninger for automatisk overføring av faktura- og lønnsgrunnlag til din regnskapsførers system.
Arbeidsflyt
Time
app og web
ordre
● Tilgang web
● Opprett kunder og
ordrer på web eller app
● Kart/navigasjon
● Timeregistrering
● Materialregistrering
● Sjekklister
● Tidsplanlegger
● Kunder
Administrator
som i Ordre
● Tilgang til priser
● Attestering av timer
● Prosjekt
● Fakturering
● Tilbud
● Kundereskontro
● Dokumenthåndtering
● Rapportsentral
● Opprette/endre artikler
● Prisjusteringer
● Analyser
Tilpasset din bedrift
Entré Office er primært tilpasset el- og VVS-bransjene, hvor innhold er bransjetilpasset.
Systemet er fleksibelt, og innholdet kan tilpasses egen bransje.
Ta kontakt for digital presentasjon.
Sjekklister for:
elektro
VVS
andre bransjer
Og annen nødvendig dokumentasjon ligger klart!
Tilpass og rediger eksisterende innhold eller bygg opp eget bibliotek.
Dette sier kundene våre...
«Tiden jeg sparer, bruker jeg på befaringer, anbud og flere jobber. Opplegget har også gitt økt takt på utfakturering, så det blir raskere flow på pengene.»



Ta kontakt med oss!
Bli kjent med Entré Office
Entré Office er et system utviklet for moderne håndverkere. Som tilbringer mer tid hos kunder, mindre tid på kontoret.