Dette er/

Entré GLASS

Det enkle forretningssystemet utviklet for moderne håndverkere som jobber i glassbransjen. Mer tid hos kunder. Mindre tid på kontoret.

Entre Glass logo hvit

Entré Glass – et system utviklet for moderne håndverkere

Skaff deg full kontroll over tilbud som er sendt, revidert, akseptert eller hvor det kanskje er på tide med en oppfølging av kunden. Send moderne tilbud gjennom Entré Office.

Registrer timer direkte når du er på arbeidsplassen. En registrering gir underlag til både arbeidsordre og lønn.

Komplett samling av sjekklister fra Nelfo og sjekklister for VVS-bransjen. Du kan også lage egne sjekklister, og enkelt sende sjekklisten som vedlegg med faktura eller laste opp til Boligmappa.

Avslutt ordren etter fullført arbeid og send faktura fra samme system, uten behov for synkronisering. Fakturaen kan sendes som e-post eller EHF.

Alle opplysninger om alle kunder i ett system. Montøren vet hvem de skal besøke, og enkelt navigere i kart for å finne veien til neste jobb.

Gir deg full oversikt over fakturerte ordrer, og hjelper deg med å holde kontroll på om kundene har betalt fakturaen i tide.

Kommer i løpet av 2023

Kommer i løpet av 2023.

Opprett arbeidsordre enkelt ved hjelp av moderne webløsning eller direkte i appen. Du fordeler enkelt ordren ut til riktig ansatt som registrerer timer og materiell, sjekklister med mer.

Aktuelle prislister for din bransje oppdateres automatisk hver måned. Det er også mulighet for EDI ordrebekreftelser fra grossist som oppdaterer materiellet på ordren/ fakturaunderlaget automatisk.

Smarte kalenderløsninger som viser deg hvem som har ledig tid. Du kan booke ordren direkte fra kalenderen, og enkelt flytte en ordre fra en montør til en annen eller knytte ordren opp mot en ressursgruppe.

Dokumentasjon er en større del av en håndverkers hverdag og gjennom integrasjonen med Boligmappa kan du enkelt laste opp dokumentasjonen slik at den blir lagret for fremtiden.

For en enda enklere hverdag for deg, sørger Entré Office for å overføre regnskapstransaksjoner og timer fra Entré Office over til regnskapssystemet slik at du også her sparer både tid og penger. Vi har kobling mot de fleste regnskapssystemer via iizy, og direkte integrasjon mot PowerOffice og Tripletex.

Entré Office er integrert med vår egen kjørebok Entré Vehicle. Få kjøreturene enkelt inn på ordren i Entré Office.

Har du behov for å opprette prosjekter, er også dette mulig i Entré Office. En ny prosjektmodul vil komme i løpet av 2022.

Vi har gode løsninger for automatisk overføring av faktura- og lønnsgrunnlag til din regnskapsførers system.

Arbeidsflyt

Tilpass hvordan din bedrift skal samhandle.
Entré Glass har klare og definerte roller og du kan bestemme hvem som skal ha tilgang.

Time

● Timeregistrering
app og web

ordre

● Full tilgang app
● Tilgang web
● Opprett kunder og
ordrer på web eller app
● Kart/navigasjon
● Timeregistrering
● Materialregistrering
● Sjekklister
● Tidsplanlegger
● Kunder

Administrator

● Alle funksjoner
som i Ordre
● Tilgang til priser
● Attestering av timer
● Prosjekt
● Fakturering
● Tilbud
● Kundereskontro
● Dokumenthåndtering
● Rapportsentral
● Opprette/endre artikler
● Prisjusteringer
● Analyser

Tilpasset din bedrift

Entré Glass er bransjetilpasset. Systemet er fleksibelt og innholdet kan tilpasses din bedrift.
Ta kontakt for digital presentasjon.

Og annen nødvendig dokumentasjon ligger klart!

Tilpass og rediger eksisterende innhold eller bygg opp eget bibliotek. 

Ta kontakt med oss!

Bli kjent med Entré Glass

Entré Glass er et system utviklet for moderne håndverkere som jobber i glassbransjen - som tilbringer mer tid hos kunder og mindre tid på kontoret.

Last ned siste versjon av Eldata

Hei, vi trenger å oppdatere våre kundeopplysninger. Du må fylle inn disse før du laster ned siste versjon av Eldata.